Фахова передвища освіта. Виклики і пошук

Освітня діяльність в Україні і в умовах воєнного стану не зупиняється на досягнутих планових чинниках, а ще й направлена на вирішення викликів життя в майбутньому. Освітяне Луганщини, які праціють у сфері фахової передвищої освіти, 23 квітня 2025 року зібралися в онлайн режимі для участі в семінарі «Самооцінювання освітньо-професійних програм фахової передвищої освіти: виклики та пошук рішень».

Семінар проводили працівники Східного міжрегіонального управління Державної служби якості освіти України за ініціативою Ради директорів закладів фахової передвищої освіти Луганської області. Участь в семінарі прийняли 33 представника – директори та заступники директорів - 17 ЗФПО області.

З привітанням до присутніх звернулася Бублій Оксана – заступник начальника управління-начальник відділу моніторингу, сертифікації та контролю у Луганській області, представила програму семінара.

Питання самооцінювання освітньо-професійних програм у закладах фахової передвищої освіти як важливий механізм забезпечення та підвищення якості освіти висвітлила головний спеціаліст відділу моніторингу, сертифікації та контролю у Луганській області Князева Лілія. Змістовні коментарі кожного етапу самооцінювання освітньо-професійних програм за допомогою презентації визначили основні виклики діяльності.

Безгубенко Юлія, завідувачка відділення Відокремленого структурного підрозділу «Сєвєродонецькиий політехнічний фаховий коледж Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля», представила експертний погляд та досвід на акредитацію освітньо-професійних програм, який вона отримала під час акредитаційних екпертиз у 6 закладах фахової передвищої освіти.

Професійна доповідь, з поясненнями на прикладах, визвала цікавість, багато питань.

Директор Відокремленого структурного підрозділу «Фаховий коледж Державного закладу «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка» Мотунова Наталія поділилася своїм досвідом з проходження постакредитаційного моніторингу за спеціальністю «Фізична культура» у 2024 році, а саме: як спланувати усі етапи цієї процедури, як підібрати відповідальних осіб за підготовку до моніторингу, які локальні акти підготувати, яке інформаційне забезпечення сформувати. Доповідь також визвала жвавий інтерес.

За підсумками семінару методист Ради директорів закладів фахової передвищої освіти Луганської області Кадацька Лариса надала пропозицію щодо проведення в наступному навчальному році практичних семінарів за тематикою самооцінювання освітньо-професійних програм.

Previous
Previous

Цифровізація освіти: обмін досвідом та погляд у майбутнє

Next
Next

Пошук нових підходів до організації освітнього простору